Podle zákulisních informací je horkým favoritem na doposud neobsazenou sedačku v monopostu Haasu pro příští rok zkušený německý pilot Nico Hülkenberg. Ten má ovšem zajímavou historii s Kevinem Magnussenem, druhým pilotem Haasu, který má už jistou smlouvu na příští rok.
Vztah Hülkenberg – Magnussen byl napjatý v době, kdy Hülkenberg závodil za Renault (dnes Alpine) a Magnussen za Haas. Fanoušci netflixového dokumentu F1: Drive to Survive si určitě vybaví jejich výměnu názorů po Velké ceně Maďarska v první sérii. Magnussen tehdy „Hulka“ vytlačil z trati. Po závodě, když dánský pilot dával rozhovory novinářům, Hülkenberg přišel za svým rivalem a řekl mu, že mu gratuluje k pozici „nejméně férového pilota na okruhu“. Magnussen mu přímo před kamerami odpověděl „Suck my balls mate“, což by se při velkém zjemnění dalo přeložit jako „jdi se vycpat“.
„Přerušil mi rozhovor a byl velmi neuctivý. Vyletělo to ze mě, nepřemýšlel jsem o tom. Chtěl jsem, aby vypadnul. Myslím, že Nico si to vzal velmi osobně. Dodnes se mnou nemluví,“ řekl o tomto incidentu dva roky poté Magnussen v podcastu Beyond the Grid. Že se po letech obrousily hrany ale ukazuje příhoda, která se stala před letošní Velkou cenou Bahrajnu, kde Hülkenberg zasakoval v Aston Martinu za nemocného Sebastiana Vettela. Oba muži se měli setkat v paddocku a Magnussen s širokým úsměvem zdravil svého německého soka hláškou „Suck my balls, honey,“ na což prý Hülkneberg reagoval úsměvem a stisknutím ruky.
Hülkenberg je bez stálého místa v F1 už čtyři roky, mezitím si však připsal několik startů jako náhradník. Závodil za dnes již rebrandovanou stáj Racing Point a první dva závody letošního roku odkroutil při absenci krajana Sebastiana Vettela v monopostu Aston Martin. Je tedy stále v obrazu ohledně toho, co se ve Formuli 1 děje.
Společně s Magnussenem letos v Haasu závodí Mick Schumacher, syn závodní legendy Michaela. Ten však stále nemá jasno o své budoucnosti a i v Haasu cítí zklamání z jeho výkonů, když v dosavadních 37 startech bodoval pouze dvakrát a spíše na sebe upozorňoval svými drahými karamboly. Schumacher dosud závodil za americkou stáj díky svému napojení na Akademii Ferrari, italský výrobce totiž dodává Haasu motory. Jenže Mickovi Schumacherovi po této sezoně vyprší u Ferrari smlouva a německý pilot dal jasně najevo, že o prodloužení nemá zájem. I to ho mírně limituje při boji o setrvání v Haasu.
Kromě Hülkenberga jsou dalšími uvažovanými piloty pro Haas Antonio Giovinazzi, který dříve závodil za Alfu Romeo a letos plní roli rezervního pilota Ferrari. O Giovinazzim navíc Haas v srpnu prohlásil, že italský závodník se projede jejich monopostem při měřených trénincích před Velkou cenou Itálie a Velkou cenou USA. Na volném trhu by Haas ještě mohl ulovit třeba Daniela Ricciarda, kterému McLaren předčasně ukončil smlouvu,
Zdroj: The Race, Motorsport, Planet F1H
Vémola propaguje dobíjecí kabel, fanoušci se jeho reklamou baví
Velkou kritiku schytává veterán UFC Karlos Vémola kvůli své zatím poslední reklamní spolupráci. „Jsi prodejná loutka!“ smějí se...
Po problémech s přistěhovalci přichází světová válka, varuje Eric Cantona
Obviňuje evropské země z nástupu nacionalismu a rád by viděl sám sebe jako trenéra Manchesteru United. Legendární Eric Cantona...