- místo - Atlético Madrid 2003/04 (venkovní)
V této době propuklo filmové pozdvižení okolo filmu Spiderman, jehož pavučina vystřelila až do španělského Madridu. Tedy pavučina obchodní. Vedení Atlética se domluvilo s Hollywoodem a hráči vybíhali na hřiště s pavoukem na hrudi. Jednalo se tak o promování na druhý díl ze série o Peterovi Parkovi.
[embed>https://twitter.com/siddiquebutex/status/622004554620538881[/embed>
„Nejsem si jistá, zda by dnešní hráči rádi nosili takové dresy. Očividně byly vytištěny pouze pro jeden zápas, protože nejsou sladěny s trenýrkami,“ hodnotí sadu Bahulová.
- místo - Chelsea 1994/95/96 (venkovní)
V devadesátých letech procházela nejvyšší anglická soutěž velkou proměnou, kterou nejvíce představovalo angažování cizích fotbalistů. Jako dobrý příklad poslouží legenda Ruud Gullit, který se na sklonku kariéry přesunul do londýnské Chelsea. Debut Holanďan odehrál ve velmi pestrém dresu, který příznivcům Blues umocnil exotický dojem z držitele Zlatého míče z roku 1987.
„Kombinace barev je trochu zvláštní. Logo sponzora je na mě velmi výrazné. Pravděpodobně samotný font loga mi nejde ke klasickému anglickému stylu,“ tvrdí česká designérka.
[embed>https://twitter.com/WeAre_TheShed/status/1268592134095097856[/embed>
- místo - Atlético Bilbao 2004/05 (domácí)
Ve velké euforii z návratu do Evropské ligy nechal baskický klub navrhnout dres u městského umělce Daria Urzaye.
[embed>https://twitter.com/footballmemorys/status/495675412375404545[/embed>
„Potisk dresu je nepřehlédnutelný. Nevím, zda má symbolizovat rozlitou krev, nebo mořské korály. Bilbao je region v Baskicku. Nedivila bych se, kdyby samotný dres měl symbolizovat protest proti bombovým útokům,“ myslí si Bahulová.
- místo - Manchester United 1995/96 (venkovní)
Tenhle dres v paměti Rudých ďáblů zůstane v negativních vzpomínkách. Prohra 0:3 proti Southamptonu zavinila barva dresů, tedy šedivá. Podle kouče Fergusona se hráči navzájem neviděli, protože barva dresů splývala s pozadím fanoušků na tribunách.
[embed>https://twitter.com/UtdIndonesiaJGJ/status/527351268990144512[/embed>
Podle Zuzany Bahulové je ale dres revoluční: „Tento dres mě na svou dobu přijde velmi pokrokový. Odkazuje na klasický anglický džentlmenský styl. Někdo může namítat, že je velmi konzervativní, ale veškerý design je vždy věc osobního vkusu.“
- místo - Colorado Caribous 1978 (venkovní)
Výrazné třásně byly původně dlouhé 25 centimetrů! Jenže v praxi se taková designová parádička vůbec neosvědčila. Při běhu třásně pleskaly do obličeje jak jejich nositeli, tak i bezbrannému soupeři. Třásně se tedy musely zkrátit pouze na pět centimetrů. Americký klub si o 36 let později ze svých příznivců vystřelil tím, že oznámil návrat k bizarnímu dresu. Naštěstí se jednalo o Apríl.
[embed>https://twitter.com/topeleven/status/695221035847831552[/embed>
Odborné oko Zuzany Bahulové se zaměřilo i na tento výrazný úbor: „Jejich dresy pravděpodobně vycházejí z tradice k westernovému kultu. Dresy jsou z těchto důvodů zbarvené do hnědých, zemitých odstínů. Nejsem si jistá, jak praktické byly. Dovedu si představit, že třásně v hrudní části sportovce mohli při běhu lehce rozptylovat. Z celkového hlediska k americkému stylu oblékání patří jistá výstřednost.“