Karlos Vémola, to už zdaleka není „jen“ sportovec, veterán UFC a první Čech v této prestižní MMA organizaci. Karlos Vémola je značka. Značka, která prodává, ať už jde o vlastní parfémy, trika, mikiny, čepice či roušky. A také zážitkové vouchery na trénink s Karlosem Vémolou.
Za 5000 Kč se držitel poukazu může těšit na hodinový trénink pod vedením Karlose Vémoly, triko z nové kolekce KTV (název značky Karlose Vémoly), vzorky suplementů od partnera a podepsanou knihu „Jak to bylo doopravdy“ s věnováním přímo od Karlose Vémoly. Jak ale ukázala stížnost jednoho z členů facebookové skupiny, která sdružuje fanoušky MMA, držitelé těchto voucherů mají problémy s jejich naplněním.
Dotčený uživatel dostal dárkový poukaz na trénink s Vémolou jako dárek od ženy. Jak sám napsal, nebyl vyloženě skalním fanouškem tohoto výrazného a úspěšného MMA zápasníka, ale těšil se, že se s ním setká a prohodí při tréninku pár slov. Místo toho ale získal nepříjemnou zkušenost se společností KTV shop s.r.o., která provozuje internetový obchod KTV-shop.cz a kterou vlastní zápasníkův advokát Michal Dittrich.
Už při objednání voucheru se prý vyskytly první problémy, jelikož poukaz do Vánoc nedorazil, a tak musela manželka obdarovaného voucher sama vytisknout. Zde ale mohla být na vině například pošta. Jenže ani při rezervaci tréninku komunikace nefungovala.
Po pár urgencích se držitel poukazu dočkal odkazu na excelovou tabulku, do které si zapsal termín tréninku na začátek dubna. „Dva dny před konáním akce jsem začal být lehce nervózní, protože se mi nikdo neozval a neměl jsem tedy potvrzený termín, a ani člověk nevěděl, kam případně má jet. Nedovolal jsem se na žádné číslo a na zprávy na messengeru a emailu nikdo neodpovídal. Přes seznam lidí v tabulce jsem našel další zájemce a spojil se s nimi, a většina z nich také žádné info neměla,“ popsal jednání dodavatele voucheru zklamaný uživatel.
Nakonec se mu podařilo zjistit od jiného držitele poukazu, že jeho termín se zrušil a má si rezervovat jiný. Tuto informaci sice nedostal od provozovatele e-shopu, ale přesto si trénink zarezervoval na neděli 18. dubna. Ani poté ale nedostal žádnou konkrétní informaci, například to, kam se má vlastně na trénink dostavit nebo zda tento termín vůbec platí. Podařilo se mu sice nakonec spojit s člověkem z internetového obchodu, ale ani ten mu nedokázal potvrdit, zda má na trénink přijet. A vzhledem k tomu, že by na trénink jel asi 150 kilometrů z místa bydliště, raději se rozhodl tréninku neúčastnit a o nepěkný zážitek se podělit s dalšími fanoušky MMA.
Jak sám uživatel psal, bylo to pro něj velké zklamání. Kromě peněz a času ho tato zkušenost stála také dva dny dovolené. V příspěvku se také zamýšlel nad tím, zda o těchto problémech ví Karlos Vémola, nebo zda jde o chybu jeho managementu a spolupracovníků. Což se zdá i s ohledem na další průběh pravděpodobné. Přímo v diskuzi pod příspěvkem to ostatně potvrdila další držitelka dárkového poukazu, která se sice tréninku v únoru zúčastnila, ale samotný Karlos Vémola byl překvapený, že součástí voucheru je také jeho kniha. Nevěděl prý o tom a doma žádný výtisk neměl. Velmi ochotně a aktivně však situaci řešil a knihu sehnal.
[caption id="attachment_12596" align="alignnone" width="519"> Příspěvek se stížností držitele poukazu na trénink s Vémolou. / Foto: nastartu.cz[/caption>
[caption id="attachment_12597" align="alignnone" width="517"> Pokračování příspěvku. / Foto: nastartu.cz[/caption>
I dnešní nepříjemnou situaci se stížností ohledně voucheru Vémola velmi rychle a osobně vyřešil. Pod příspěvkem se pánovi brzy ozval člověk, údajně zápasníkův kamarád, který slíbil Karlose kontaktovat a pomoct s řešením. A to se zřejmě brzy stalo, protože podle dalšího komentáře a aktualizace příspěvku držiteli poukazu zavolal přímo Karlos Vémola, který se o jeho stížnosti dozvěděl a ujistil ho, že nedělní trénink s ním platí.
Problémy s plněním závazků vyplývajících z prodaných dárkových poukazů na trénink ale zjevně nejsou ojedinělé, ani nové. Jak psal v původním příspěvku nespokojený držitel poukazu, v rámci snahy získat alespoň nějaké informace mluvil s dalšími lidmi, kteří si poukaz koupili a jejichž situace byla stejná. Mělo se jednat asi o pět lidí.
[caption id="attachment_12598" align="alignnone" width="533"> Aktualizace příspěvku, který byl následně smazán. / Foto: nastartu.cz[/caption>
Původní příspěvek byl i přes aktualizaci autora smazán a celá diskuze tak z facebookového fóra zmizela.