Sezonu český jezdec rozjel velmi hezky, když v prvním měřeném tréninku v Austrálii bral devatenácté místo s odstupem 1,7 vteřiny od nejlepšího. Jenže poté jeho závodní kawasaki nejela podle optimálních představ. „Na první den testů to vypadalo dobře, od té doby ale stojíme na jednom místě. Zrychlil jsem pouze o dvě desetiny, což není normální. Museli jsme vyměnit tři motory a zatím nevíme, jak z toho ven,“ popsal König.
Důkazem technických komplikací byl také první letošní závod, který český jezdec nedokončil. „Přerušil se kontakt v nějakém kabelu. Když jsem projížděl zatáčkou, kde jsem vždycky měl vytočenou čtyřku, tak mi najednou na displeji ukazovalo zařazenou jedničku. Když jsem ubral plyn, tak mi naopak plyn přidala. Nešlo s ní řadit pořádně, bylo to nebezpečné. Proto jsem se rozhodl zajet raději k mechanikům,“ popsal těžkosti König, který má před sebou druhou kompletní sezonu v elitní třídě superbiků.
Jediným pozitivem sobotního programu byly nabrané zkušenosti z mokrého závodu. König ze začátku předjel Hafizhe Syahrina z Malajsie, ten mu to však na začátku závodu vrátil a pak už jezdil sám. Časově se však neztratil. „Bylo to náročné, ze začátku jsem byl trochu přibrzděný, neměl jsem dobrý pocit hlavně s gripem na zadním kole. Snažil jsem se zrychlovat, což se mi také dařilo. Mé nejrychlejší kolo nemá takovou časovou propastnou ztrátu, jak tomu bylo dříve. Alespoň něco maličko pozitivního,“ dodal König.
Nedělní program začne tréninky, Superpole Race a od cca 6:00 by měl startovat druhý závod. „Už by pršet podle předpovědí nemělo,“ dodal König jezdec z týmu Orelac Racing Movisio.
Zdroj: Orelac Racing
Danteho peklo naruby. Cyklisté ujeli 170 kilometrů, než je zastavil sníh
Do cíle úvodní etapy španělského cyklistického závodu O Gran Camiňo zbývalo sotva 20 kilometrů, 170 už jich cyklisté ujeli,...
Chtěl napadnout gólmana a sám dostal čočku. Šílenost v Evropské lize
Že se občas na ploše objeví ztřeštěný fanoušek, který třeba touží po fotce s jednou z hvězd, nebo na sebe prostě jen chce...