Kromě toho, že celou dobu vydržel na stejné sadě pneumatik, dokázal Ocon jezdící v barvách stáje Alpine bodovat, když skončil na desátém místě.
„Po tak náročném víkendu je skvělý pocit mít bod. Zariskovali jsme a zkusili jsme dokončit závod na jedné sadě pneumatik, což nevidíme nijak často. Myslím, že bylo fajn dát našim mechanikům oraz od práce,“ hodnotil Ocon s nadhledem závodní taktiku svého týmu.
">Lewis Hamilton byl po závodě kritický vůči taktice jeho stáje Mercedes, rovněž si přál zůstat na trati bez pit stopu. Vedení stáje mu to však nepovolilo. A nejspíše udělalo dobře, Ocon později dodal, že kdyby byl závod jen o kolo delší, o desáté bodované místo by přišel. V posledních okruzích už totiž výrazně ztrácel tempo a bylo pravděpodobné, že by pneumatiky víc jak 58 kol nevydržely.
Naposledy dokončil celý závod (nepočítají se přitom ani případy, kdy byly závody červenými vlajkami přerušeny) bez zastávky v boxech finský pilot již neexistující stáje Tyrrell Mika Salo při Velké ceně Monaka v roce 1997. Salo tehdy dojel na pátém místě. Pokud bychom hledali případ, kdy žádný jezdec nestavěl během závodu v boxech, musíme ještě dále do historie. V celé 71 leté historii F1 se to stalo pouze jednou a to v roce 1961 při závodě v nizozemském Zandvoortu.

Frustrovaný Hamilton. Byla to jeho chyba, tvrdí motoristický expert
Na vině není Mercedes, ale Lewis Hamilton. Bývalý britský pilot a současný expert stanice Sky Sports Martin Brundle má ohledně...

Po zápase se choval jako hlupák, tvrdí Tyson Fury o Wilderovi
Je to idiot, tvrdí s odstupem o svém soupeři Tyson Fury. Obhájce titulu organizace WBC se zlobí na poraženého Deontaye Wildera,...