CR7 – marketingová značka pětatřicetiletého Portugalce Cristiana Ronalda, toho času hráče Juventusu Turín, se stala ústředním motivem vyšetřování, o kterém informují italské deníky La Stampa a La Repubblica.
Ronaldův o deset let starší bratr Hugo Dinarte Aveiro objednal celkem 13 000 replik dresu Juventusu Turín za celkovou sumu 450 000 liber. To všechno jménem společnosti Mussara, jíž Ronaldo vlastní, a kterou Aveiro vede. Dresy měla dodat italská firma Pegaso. Až potud by šlo o banální příběh, na jehož konci se objevily suvenýry s logem CR7Museu, které se měly prodávat v Ronaldově muzeu na Madeiře.
Jenže dresy jsou přesnou kopií dresu od oficiálního dodavatele, a ten má jak s Turínem, tak celou Sérií A exkluzivní smlouvu až do roku 2027. Společnost Mussaro teď tvrdí, že nikdy fejkové zboží neobjednala a firma Pegaso jednala na vlastní pěst, žádala prý proto jejich skartování. Jenže Pegaso kontruje, že v Ronaldově muzeu se již dodané dresy prodávají po 36 librách navzdory zlobě oficiálního dodavatele.
Italská policie proto obvinila Ronaldova bratra z podvodu a spletitou kauzu falešných dresů začala rozplétat.