Zásah finále se vyšplhal na 4,81 milionu diváků. Zápas se stal jak nejsledovanějším přenosem na programu ČT sport v historii, tak i nejvyhledávanějším pořadem na všech televizních stanicích od prosince 2022. Česká televize nabídla všech čtyřiašedesát utkání hokejového turnaje.
„Naši hokejisté dokázali něco, v co celá řada z nás ani nedoufala. Titul navíc získali na domácí půdě, a splnili tak sen nejen sobě, ale bezpochyby celé republice. Náš tým napříč šampionátem podával vynikající výkon a nejinak tomu bylo při strhujícím finále. Ukázali všem, že Česko je hokejovou zemí. Hokejistům a celému realizačnímu tymu patří poděkování od nás všech. A díky patří i televizním divákům. Sledovanost celého mistrovství byla rekordní, velmi si toho vážíme. Pro všechny, kdo v České televizi celý hokejový svátek připravovali, je to obrovské ocenění jejich práce,“ hodnotí šampionát generální ředitel České televize Jan Souček.
Hokejový paradox. Rusko si polepšilo v žebříčku IIHF a je druhé za Kanadou
Už potřetí v řadě chybělo Rusko na světovém šampionátu v hokeji, ale stejně stoupá žebříčkem IIHF vzhůru. Po letošním...
Co píší Rusové o mistrovství světa? Turnaj Západu, který vyhráli čeští špinavci
Mluvme o šampionátu, ale ne o mistrovství světa. Rusové nedokáží skousnout vyvrcholení hokejového mistrovství světa, které...
Nejsledovanějším pořadem v historii programu ČT sport se stalo finálové utkání mezi Českem a Švýcarskem, a to nejen u televizních obrazovek. Celkem 253 tisíc diváků si vrchol mistrovství pustilo on-line, stalo se tak nejvíce sledovaným živým pořadem na internetu napříč všemi stanicemi od začátku měření digitální sledovanosti v roce 2018.
Dvouapůlmilionovou hranici sledovanosti ještě překonalo čtvrtfinále mezi USA a Českem, který si nenechalo ujít 2,52 milionu diváků při podílu na sledovanosti 55,09 %. Úspěch slavilo také semifinále Švédsko - Česko, ujít si ho nenechalo téměř osm z deseti diváků u obrazovek se sledovaností 2,33 milionu diváků. Souboj v základní skupině mezi Kanadou a Českem pak sledovalo 2,03 milionu diváků při podílu 62,61 %. Nejvíce vyhledávaným zápasem bez české účasti se stalo semifinále mezi Kanadou a Švýcarskem, které vidělo téměř 1,1 milionu diváků při podílu 35,77 %.
Sportovní program České televize se během mistrovství stal desetkrát lídrem trhu, tedy každý den, kdy hrál tuzemský tým. Průměrný podíl na sledovanosti ČT sport během posledního týdne šampionátu atakoval dvaadvacet procent, jedná se s přehledem o nejlepší výkon stanice v její historii.
„Web ČT sport zaznamenal sedminásobný nárůst návštěvnosti oproti obvyklému stavu, průměrně si ho otevřelo 281 tisíc návštěvníků za den. Nejsilnějším dnem byla neděle 26. května, kdy se návštěvnost vyšplhala na 661 tisíc uživatelů. Datový tok při finálovém utkání atakoval 1,7 Tbps. To je historicky nejvíce za dobu jakéhokoliv on-line streamingu České televize,“ říká výkonný ředitel digitálních služeb Marek Doležel.
Zdroj: Česká televize, ATO – Nielsen
Závist a zloba. Čeští fanoušci kritizují 'arogantní chování' Jaromíra Jágra
Hokejová euforie trvá, ale čeští fanoušci na sociálních sítích nemají příliš pochopení pro legendárního Jaromíra Jágra, který...
F1 diskutuje o novém finančním stropu. Zahrnuje i mateřskou a vánoční večírky
Od roku 2026 bude ve Formuli 1 všechno jinak. Jenomže technické změny doprovází bouřlivá diskuse o změnách financování stájí a...