Scuderia Ferrari
U Ferrari není co řešit. Carlos Sainz letos prožívá debutovou sezonu u vzpínajícího se koníka a důvěru má i do budoucna. Ještě jistější pozici má jeho kolega Charles Leclerc, který se dočkal loni pětileté smlouvy, což je nejdelší jezdecký kontrakt Ferrari v historii.
Aston Martin
Jistotu má v Aston Martinu Lance Stroll. Vzhledem k tomu, že je synem většinového majitele stáje Lawrence Strolla, své křeslo v zeleném monopostu má jisté. Po turbulentním začátku sezony se počítá, že i čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel, který letos dvakrát stál s Astonem Martinem na pódiu (ve výsledcích ale naleznete pouze jedno pódiové umístění, po druhém místě v Maďarsku byl dodatečně diskvalifikován), bude nadále pokračovat v této stáji.
Real Madrid chce opustit La Ligu a hrát Premier League, tvrdí španělský deník
Exkluzivní informace přinesl v sobotu španělský deník Mundo Deportivo, podle kterého uvažuje španělský velkoklub Real Madrid o...
Vrať se do Afriky, křičeli na čerstvého olympijského vítěze v rodném městě
Jeho matka je Ukrajinka, otec pocházel ze středoafrické Rwandy. Dnes třicetiletý řeckořímský zápasník Zhan Beleniuk se narodil...
Haas
Stejní jezdci by měli pro příští rok usednout i za volanty monopostů Haasu. Mick Schumacher ještě musí sbírat zkušenosti, podle obeznámených zdrojů je před podpisem nové smlouvy se svým stávajícím týmem. Což ostatně potvrdil i Mattia Binoto, šéf Ferrari, do jehož jezdeckého systému mladý Schumacher patří. „Mickova první sezona je vyloženě o učení se. Není na něj vyvíjen žádný tlak. V současnosti jednáme s Haasem, aby ho potvrdili pro příští sezonu,“ potvrdil tento záměr Binoto pro Gazzetta dello Sport. Druhé křeslo by i nadále mělo patřit Rusovi Nikitu Mazepinovi. Jeho otec prostřednictvím své společnosti Uralkali sype do týmu velké peníze. Dokud bude dodávat prostředky, jeho syn bude jezdit ve Formuli 1.
Alfa Romeo
Okolo této stáje víří spekulace. Téměř jisté je, že i v příštím roce uvidíme v jejich voze Itala Antonia Giovinazziho. Chvilku se spekulovalo, že by jej nahradil Mick Schumacher, tuto informaci ale vyvrátil šéf Ferrari Binotto s tím, že Giovinazzi zůstává záložním pilotem Ferrari a jejich cílem je zajistit mu pozici v Alfě Romeo i pro příští rok. Ještě větší rušno je okolo místa, které v současnosti má Kimi Räikkönen. Finskému veteránovi bude v příští sezoně už 42 let, podle výroků insiderů má ale stále motivaci jezdit ve Formuli 1. Tím tak s největší pravděpodobností zavře dveře návratu Nica Hülkenberga, který v současnosti jezdí v sérii závodu Formule E. Ze jmen, která zaznívají ve spojení s Alfou, vystupuje také Valtteri Bottas. A to v případě, že neprodlouží kontrakt u Mercedesu. Tento přestup však nevypadá příliš reálně.
Alpine
Ještě než si v Maďarsku dojel Esteban Ocon pro své premiérové vítězství v F1, podepsal nový tříletý kontrakt s Alpine. Francouzský jezdec ve francouzské stáji, to je výhodné spojení nejen z marketingového hlediska. Parťákem mu i v příštím ročníku bude bývalý mistr světa Fernando Alonso, jehož smlouva obsahovala opci na příští rok, kterou se v Alpine rozhodli uplatnit.
McLaren
Tradiční britská stáj má své jisté. Před letošní Velkou cenou Monaka oznámil McLaren podpis nové víceleté dohody se svojí mladou jezdeckou hvězdičkou Landem Norrisem. Kontrakt jej tak udrží v oranžovo-modrých barvách do sezony 2024. Na příští sezonu má už podepsáno i jeho stájový kolega Daniel Ricciardo, který však bude muset pořádně zapracovat na svých letošních výsledcích.
A jak to vypadá u zbývajících stájí? U Mercedesu, Red Bullu, Alpha Tauri a Williamsu? Připravujeme pokračování.
Minuta a půl v ringu. Vnuk Muhammada Aliho má za sebou profi debut
Pouhých 90 vteřin trval profesionální debut vnuka legendárního Muhammada Aliho. Jedenadvacetiletý Nico Ali Walsh knokautoval...
Jsem gay, netají se irský olympionik. V Dublinu ho teď brutálně zbili
Ani čtvrtý dan z taekwonda a sympatie těch, které dojal svým emotivním vystoupením na olympiádě v Tokiu, neuchránily...