Vstupenky na vrchol tuzemské překážkové sezony kvůli nejisté epidemické situaci se začaly prodávat mnohem později, než bylo zvykem v přechozích letech. V předprodeji byl největší zájem o vstupenky k sezení na tribunách, naopak lístky na stání se nejvíce prodávaly v den konání 131. Velké pardubické na pokladnách závodiště.
„Sledovali jsme trend, ve kterém velkou roli hrálo počasí i jisté očekávání, jestli přijdou nějaká proticovidová opatření a omezení. Prodej stoupl v několika málo posledních dnech, když už bylo jisté, že budeme běhat s diváky – i když stále ještě s nutností dokládání bezinfekčnosti. Branami Pardubického závodiště tak nakonec prošlo patnáct tisíc lidí. Je to sice méně než v předchozích letech, ale s ohledem na současnou dobu a náladu ve společnosti jsme spokojeni,“ řekl ředitel Dostihového spolku a.s. Jaroslav Müller.
Česká televize opět připravila mnohahodinový přímý přenos na ČT sport i ČT1. U televizních obrazovek 131. Velkou pardubickou sledovaly dva miliony diváků. Průběh dostihů byl přenášen také na iVysílání České televize včetně zahraničních lokací, věnoval se jim také britský kanál Racing TV.
Talent nečekaným vítězem 131. Velké pardubické
Letošní Velká pardubická byla plná dramat, příběhů a úspěchů. Na třetí pokus se prosadil desetiletý valach, který už svým...
Bottas vítězí v Turecku, Verstappen se vrací do čela šampionátu
Průběh Velké ceny Turecka hodně ovlivnila voda na trati, ačkoliv žádný velký déšť se v Istanbulu nekonal. V obtížných...