Charles Leclerc sice odstartoval z pole position, Max Verstappen však hned na startu předjel Sainze jr. na druhém místě a začal Monačana nahánět. Již po prvních kolech inženýři Red Bullu upozorňovali Verstappena na to, že Leclercovy pneumatiky nevypadají zrovna čerstvě. V devátém kole toho úřadující mistr světa využil a dostal se do vedení. A to už do konce závodu nepustil.
„Jsem zklamaný. Jsme dobří v tom jak zahřát pneumatiky na optimální teplotu. Proto jsme ze začátku tak dobří. Jenže po čtyřech pěti kolech je očividné, že Red Bull lépe hospodaří se svými pneumatikami, jsou pak díky nim rychlejší,“ vysvětloval novinářům po závodě Leclerc.
Po dvou vítězstvích za sebou stáhl Verstappen Leclercův náskok na čele šampionátu na 19 bodů. Nyní je na Ferrari se opět ukázat v lepším světle a ve Velké ceně Španělska konečně Red Bull porazit.
„Bude to dlouhý šampionát. Vypadá to, že v posledních dvou závodech měli nad námi navrch především v rychlosti. Je teď na nás, abychom se zlepšili a opět byli tím lepším týmem,“ burcuje Leclerc.
V zákulisí se špitá, že Ferrari by mělo v následujícím závodě v Barceloně představit první upgrade svých vozů. Jak se to promítne do dalšího průběhu šampionátu a pomůže to Ferrari dohnat současný náskok Red Bullu?
Zdroj: Formula1

Dělejte svou práci, zlobí se Lewis Hamilton na svůj tým
Sedminásobný šampion Formule 1 prohrál další interní souboj s dvojkou Mercedesu Georgem Russellem a svou nespokojenost...

Král tyček. Lionel Messi je novým rekordmanem Ligue 1
Lionel Messi má další rekord. Během svého působení ve francouzské Ligue 1 totiž už desetkrát trefil tyčku nebo břevno.

Viking míří do City. Haalland prošel zdravotními testy, přestupu nic nebrání
Byl to hodně dlouhý a vytrvalý boj. Poslední měsíce se o Erlinga Haallanda prali šéfové Realu Madrid, PSG a hlavně Manchesteru...