Netflix se podle dostupných informací připravuje na podání nabídky na vysílací práva na jeden zápas Ligy mistrů každý týden. Pokud by uspěl, mohl by se stát významným hráčem v oblasti sportovního vysílání, podobně jako Amazon nebo Apple. Netflix již vysílá některé sportovní události, jako je NFL nebo speciální akce, jako byl boxerský zápas Tyson vs. Paul, který přilákal 65 milionů diváků.
V současnosti vysílá zápasy Ligy mistrů v České republice Nova Sport. Pokud by Netflix získal vysílací práva, mohlo by to znamenat změnu v dostupnosti a ceně těchto přenosů. Fanoušci by si tak mohli být nuceni pořídit další předplatné, aby mohli sledovat své oblíbené týmy.
Cena za přístup k těmto zápasům bude stanovena až po prodeji práv, takže je zatím těžké odhadnout, jaký bude dopad na diváky. Pro české fanoušky se nic nemění v oblasti vysílacích práv – i nadále bude možné sledovat zápasy Ligy mistrů prostřednictvím stávajících poskytovatelů. Nicméně změny v prodeji práv mohou v budoucnu ovlivnit dostupnost a cenu těchto přenosů. UEFA hodlá udělat vše pro to, aby ze zápasů vytěžila co nejvíce peněz, a českým fanouškům tak hrozí, že sledování Ligy mistrů se stane dražší a komplikovanější než kdy dříve.
Zdroj: