Tomáš Řepka je "průserář". Dámy prominou, ale zjemnit tenhle výraz by mělo stejný efekt jako snažit se zjemnit a napravit přímo Tomáše Řepku. Nefungovalo by to. Tomáš Řepka navíc nabyl dojmu, že jestli je někdo skutečná klubová legenda, je to on. Hashtag #jajsemSparta se objevuje pod jeho příspěvky, ve kterých tepe sparťanské vedení, sparťanské fotbalisty, sparťanskou současnost. Protože za jeho časů bylo nebe nad Letnou blankytnější, trávník zelenější a míč kulatější. Teď je špatně úplně všechno, včetně avizovaného nového loga.
Fajn, to logo se opravdu tak úplně nepovedlo. Stejně jako důvod jeho tvorby, který vyznívá vyloženě jalově. Ale sledovat souboj hashtagů Tomáše Řepky #jajsemSparta a toho „oficiálního“ sparťanského #navzdySparta je prostě legrační. Stejně jako následné vzkazy tiskového mluvčího, že Řepkův hashtag je úsměvný, protože nikdo sám o sobě přece nemůže být Sparta. Skoro se chce opáčit, že ten sparťanský je ještě úsměvnější, protože se už delší dobu ukazuje, že ani Sparta nemusí být navždy. A to navzdory „modernizovanému logu, vlastní typografii a barevnému sjednocení...“.
Tomáš Řepka do současného sparťanského vidění světa plného marketingových floskulí, ve kterém se dává větší důraz na fráze a a barvičky než na tři body, nepatří. Jen by bylo férové to říct nahlas. Ať je konečně jasno.