Elektromotor schovaný v zadním náboji, který je schopný rekuperace. Právě tato technologie převzatá z vývojových laboratoří týmů Formule 1 má podle deníku Le Temps pomáhat stájím UAE, Deceuninck-QuickStep, Jumbo Visma a Bahrain – stájí, které jsou na letošním ročníku Staré dámy dominantní.
Pogačare, nedopuješ, náhodou? Ne, ale data z výkonu vám neukážu!
Nic nového. Tyhle otázky míří na každého cyklistu, který se kdy obleče do žlutého dresu a na Tour de France je až příliš...
Razie na Tour de France! Policie prohledala hotel stáje Bahrain
Po včerejší etapě Tour de France provedla francouzská policie razii na hotelu, ve kterém byli ubytováni jezdci stáje Bahrain....
Podle tří anonymních svědectví vydávají stroje vyjmenovaných stájí podivné zvuky, které nebylo možné dříve v pelotonu zaslechnout. List Le Temps jde ve své hypotéze ještě dál a právě revolučním umístěním a mechanismem motoru vysvětluje, že všechna kola jsou schopna projít současnými kontrolními skeny před etapou i po ní.
„Vychází to ze zadních kol. Je to zvláštní kovový zvuk, dřív jsem nic takového neslyšel,“ zní svědectví jednoho z anonymů, když pro list Le Temps vypráví o kole Tadeje Pogačara.
A co na přímý dotaz říká Tadej Pogačar?
„Nevím, co na to říct. Já žádné zvuky neslyším,“ prohlásil na tiskové konferenci dvaadvacetiletý Slovinec, kterého čeká dnes v Paříži dekorování šampionem Tour de France.
Tadej Pogačar vyhrál Tour de France! Při časovce ho nikdo neohrozil
Příliš pozdě na změnu. Teprve potřetí během 108. ročníku Tour de France dokázal dojet v etapě Jonas Vingegaard před Tadejem...
Vzteklý Cavendish se pohádal na Tour de France s mechanikem
Nečekaně prudká hádka s týmovým mechanikem. Mark Cavendish ukázal před startem včerejší etapy Tour de France i svou arogantní...