Stáj Red Bull v loňské sezoně vysloveně dominovala. Pohár konstruktérů uzmula s luxusním náskokem 205 bodů na druhé Ferrari, monopost s označením RB18 byl nezastavitelný. Podle některých zdrojů se i tak chystá Red Bull v aerodynamice překopat, co se dá. Odborníci odhadují, že je to i kvůli menší časové dotaci, kterou tým může věnovat vývoji během sezony.
Překopání většiny aerodynamických prvků je u Red Bullu vcelku odvážným krokem, neboť stáj má nejen kvůli vítězství v šampionátu, ale především kvůli překročení povolených výdajových limitů za rok 2021, značně snížený čas, který může tým využít pro testy v aerodynamickém tunelu a další vývoj.
">Hlavní inženýři Red Bullu Pierre Wache a Adrian Newey však mají obrovskou spoustu dat z loňské sezony, na kterých staví své změny. Red Bull tak nejspíše učinil strategické rozhodnutí uspíšit předsezonní vývoj své formule a poslat téměř hotový vůz na trať hned od začátku sezony. Díky tomu nebudou muset tolik inovovat v průběhu roku a vyřešili by svoji situaci, kdy mají značně omezený manévrovací prostor v oblasti výzkumu a případných vylepšení svého monopostu.
Red Bull má představit vzhled svého monopostu už dnes. Je však velmi pravděpodobné, že se nedočkáme pohledu na reálný monopost RB19, nýbrž pouze na maketu bez výrazných aerodynamických prvků. Skutečný monopost se všemi úpravami by se měl zjevit až při předsezonním testování v Bahrajnu koncem února. Stejným způsobem pojali představení v Red Bullu už loni.
Zdroj: Racing News 365
Tragický večer. Mbappé nedal dvě penalty a pak se zranil
Ne, na ligový zápas proti Montpellieru asi nebude francouzský šutér Kylian Mbappé vzpomínat v nejlepším. Dvakrát neproměnil...
Simuloval Djokovič? Údajné zranění šampiona Australian Open provázejí pochyby
Je to už podruhé, co Novak Djokovič vyhrál Australian Open navzdory údajnému bolestivému zranění. „Z ostatních byste dělali...