Lawrence Stroll je jako buldozer. Když k něčemu upne svoji pozornost, jde si tvrdě za svým cílem. U fanoušků nebyl příliš populární od té doby, co se nejprve jako důležitý sponzor zasadil o to, aby jeho syn Lance závodil v F1 v barvách Williamsu. Když však v sezoně 2018 začal mít tým Force India finanční problémy, tak jej koupil a svého syna vzal s sebou do rebrandované stáje. Netají se tím, že ve všem co dělá, chce být nejlepší.
„Ať už jde o byznys nebo závodění, vždy mi jde o vítězství. O to budu ve Formuli 1 usilovat,“ řekl o sobě Lawrence Stroll.
Razie na Tour de France! Policie prohledala hotel stáje Bahrain
Po včerejší etapě Tour de France provedla francouzská policie razii na hotelu, ve kterém byli ubytováni jezdci stáje Bahrain....
Nová éra je tady! Víme, jak budou vypadat nové vozy Formule 1
Přechod do nové éry. Tak v posledních dvou letech komunikuje vedení závodů Formule 1 nová technická, sportovní i finanční...
Kromě slušné sbírky veteránů vlastní Stroll také okruh Mont-Tremblant v Kanadě, na kterém se jela Velká cena Kanady v letech 1968 a 1970. Podle časopisu Forbes je 956. nejbohatším člověkem na planetě.
V nejnovější sezoně dokumentu F1: Touha po vítězství byl Lawrence Stroll vyobrazen jako jakýsi antihrdina. V jednom z dílů se řešil jeho spor s organizací FIA, která reagovala na obvinění, že monopost Racing Pointu vykazoval až příliš mnoho podobných znaků jako vůz Mercedesu z roku 2019. Tým při obhajobě neuspěl a dostal pokutu 400 tisíc dolarů a srážku 15 bodů z Poháru konstruktérů.
Stroll však podniká i mnohem „standardnější“ kroky k tomu, aby z Aston Martinu vybudoval stáj, která bude útočit na titul v královské třídě motorsportu. Staví novou továrnu a aerodynamický tunel. Nebojí se také přetahovat lidi od konkurence, což ukázal, když letos na přelomu června a července z Red Bullu přivedl designéra Andrewa Alessiho a odborníka na aerodynamiku Dana Fallowse. Stroll tak chce mít jistotu, že velké technické změny, které nastanou pro sezonu 2022, budou mít u Aston Martinu dobře podchycené. Zelená stáj také plánuje zvýšit počet svých zaměstnanců ze současných 500 na 800 v příštích několika letech.
„Jsme na dobré cestě. Zatím sdílíme aerodynamický tunel s Mercedesem, což je jeden z nejlepších tunelů na světě. Co se týče našeho zázemí, už jsme své kapacity přerostli. Budujeme spoustu dočasných pracovišť, abychom reagovali na spoustu nově příchozích lidí k nám. V našem novém sídle bychom měli být zhruba na konci příštího roku,“ okomentoval dynamické změny ve své stáji Stroll.
Zkušený kanadský byznysmen podniká všechny tyto kroky s vědomím, že se úspěch nedostaví přes noc. Aston Martin by podle něj měl pravidelně vyhrávat v horizontu čtyř až pěti let. „Bude to trvat pár let. Musíte sehnat ty správné lidi, nastavit dobře veškeré procesy. Náš tým zatím stavíme, investujeme do něj s ambicí se každý rok zlepšovat, až nakonec vyhrajeme celý šampionát,“ smířlivě odpovídal Stroll.
Aston Martin letos spoléhá na dvojici Sebastian Vettel a Lance Stroll. Čtyřnásobný mistr světa Vettel se po počátečním trápení zlepšil a v Ázerbájdžánu dokonce dojel na senzačním druhém místě. I přesto mírné zlepšení ale platí, že jsou zatím výsledky Aston Martinu letos jako na houpačce. Ale vedení v současnosti šesté stáje pořadí Poháru konstruktérů vyhlíží lepší zítřky.
Gilbert s Froomem jako hrdinové. Na Tour zachraňovali život fanouškovi
Jsou důležitější věci než cyklistika. A to dokonce i v případě Tour de France. Belgičan Philippe Gilbert se s Britem Chrisem...
Terminátor McGregor: Nohu jsem měl zlomenou už před vstupem do klece
Všichni to věděli! Conor McGregor se po operaci zraněné nohy zlobí a obviňuje jak šéfa UFC Danu Whitea, tak šéflékaře...